Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Isteni szerepkörben AttilaArpa

Szörfözgettem a Twitteren (mi mást csinálhatna manapság egy jóvágású fiatal kölyök ebéd után?) és megakadt a szemem Árpa Attilán. Na mondom, megnézem már, hogy s mint felé. Gondoltam is magamban, biztos vannak fasza kis tippjei, hogyan kúrjunk el kurvasok pár műsort, és zsákoljunk be pár millát, ezért benéztem a portájára.

Tévés itiner helyett relevációk vártak: "Somehow our devils are never quite what we expect when we meet them face to face." Mégsem ezek a szamárfüles gyűjtőfüzetecskébe illő életigazságok döbbentettek meg igazán, hanem az, hogy Árpa nem kommunikál, ő kajakra kinyilatkoztat! Followers: 208, Following: 0. Ő aztán szarik mindenkinek a véleményére.

Csak egy hozzá hasonlóan nagy formátumú "embert" ismerek, aki ilyen császárságra képes Twitteren:

Ez az igazi Modern Talking. (Gondoltam beteszem még a Vatikán YouTube-channeljét, de azt már úgy is mindenki látta. Na , csak hogy teljesen legyen a brancs Visegrádon)

Címkék: twitter istenek @ 2009.10.07. 14:26
süti beállítások módosítása