Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Interjú a Nappal

NapSzereti a fesztiválokat és nem felelős a bőrrákért. Interjút adott nekünk Nap.
 
Jó napot kívánok!
Na ne szórakozz. Tegezz nyugodtan.
 
Mi történt veled? Mostanában nem láttunk.
Tudod, akad némi meló máshol, nálatok meg úgyis hideg van, kevesebb az igény rám…
 
Mit szeretsz Magyarországon?
Imádlak titeket! Komolyan! Főleg a nyarakat, olyankor sokszor jövök. A fesztiválokért megőrülök teljesen, félmeztelen csajok, fiúk, zene, párolgó sör, stb. Balatonnál meg jó látnia családokat végre kikapcsolni.
 
Ha már itt tartunk, a bőrrák okozójaként is szoktak emlegetni.
Nézd ez egy olyan meló, ahol bírni kell a kritikát. Egyébként nem hiszem, hogy én lennék a felelős ezért. Érdekes módon az állatok nem kapnak bőrrákot. Szerintem nyáron vigyázni kell, tombolok én is, ti is, figyeljünk oda egymásra.
 
Mi a véleményed a globális felmelegedésről?
A fentieket tudom csak megismételni. Előrelépésnek tekintem, hogy itt nem én vagyok az első számú bűnbak, hanem kicsit elgondolkodtatok a tetteiteken is.
 
Szerinted meg lehet állítani?
Nem vagyok tudós. Egyre több helyen használnak napelemeket energia szerzés vagy éppen vízmelegítés céljából. Én minden ilyet támogatok és segítek. Múltkor mondtam is, hogy építsetek egy nagyot az űrbe és az sugározza le az energiát. Meglátjuk mi lesz belőle.
 
Te meleg vagy?
Nálam kb. hatezer fok van mindig.
 
Nem így értettem…
Pff. Én egy égitest vagyok, nincs nemem. Minden élőlényt egyformán szeretek, és kevés kivétellel ők is szeretnek engem.
 
Sőt, bizonyos ősi kultúrák emberáldozatot is bemutattak neked. Ez tetszett?
Az aztékok többek között… Nem néztem jó szemmel, bár ez a tisztelet jele volt náluk. Szegénykék nem tudták, hogy én mindenképp felkelek másnap is, a többi rajtuk múlik.
 
Igaz, hogy fekete lyuk leszel?
Ne bocsátkozzunk találgatásokba, a jövőt még a galaxisban sem lehet előre megmondani. Minden más meg pletyka.
 
Mikor lesz napfogyatkozás?
Amikor végre elhatározom, hogy fogyózok. Na jó, nálatok 2080 körül, ne is próbálkozz, nem tudom előbbre hozni. Ez amúgy egy jól bevált PR akciónk a Holddal, hogy egy kis figyelmet kapjunk.
 
Melyik munkádra vagy a legbüszkébb?
A sarki fény nevű jelenségre. Sokaktól hallom milyen szép. Igaz fent van északon, ill. a déli sarkon a hidegben, de, aki oda elmegy, annak páratlan élményben lesz része.

 

Címkék: nap humor megismerés @ 2009.10.24. 15:00
süti beállítások módosítása